Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rietkerk - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rietkerk - WaarBenJij.nu

Door: Hendrien

Blijf op de hoogte en volg

18 Februari 2016 | Indonesië, Ubud

Grrrrrr heb je net een verslag gemaakt, valt alles weg.
Goed daar gaan we weer, vandaag viert Leny haar 70 ste verjaardag! We hebben voor haar gezongen( zachtjes) en ze heeft een zak drop van een kilo gekregen. Daar keek ze al veertien dagen naar uit. Van Cor kreeg ze een houten vogel ( Henny, Jaap en wij hebben er ook een , maar ze zijn altijd anders) mocht hem niet zien want hij is zo goed ingepakt. Gister zou mijn broer 68 jaar geworden zijn, 67 is toch veel te jong om uittestappen. Morgen is Mareike jarig, alvast gefeliciteerd en een prettige dag gewenst. Volgende week gaan we met onze chauffeur een dag tripje maken, we weten alleen nog niet waar naar toe. Ook gaan we zaterdag verhuizen naar een deluxe room en zitten dan bij het andere zwembad. Nou als het daar net zo druk is als de ander(wij zijn de enigen) we hebben nu steeds prachtig weer en vanavond gaan we eten bij Nomad. ( Leny trakteert) Volgende week komt ook Dewa op visite. Ben benieuwd wie er met hem mee komen?
Verder nog niks gekocht ( we hebben alles al) en wat ik wil hebben is nergens te vinden. Ik houd jullie op de hoogte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud