Bug Bug - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rietkerk - WaarBenJij.nu Bug Bug - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rietkerk - WaarBenJij.nu

Bug Bug

Door: Rietkerk

Blijf op de hoogte en volg

05 Februari 2016 | Indonesië, Ubud

Vrijdag 5 februari
Huize rust en weltevreden, er valt weinig te melden want we rusten. Het is hier heerlijk, wel bewolkt maar droog en in de middag valt er een bui. Leny en ik zitten paaskonijnen te haken ( je kan er maar beter vroeg mee beginnen) gistermiddag lag ik een Tukkie te doen en toen ik opstond en de kamer inging zaten ze daar binnen met zijn drieën . Ja het was koud buiten.....ze hadden helemaal kippenvel. Ik vroeg wat de temperatuur dan was? 24 graden!!!! Ja zo gek zijn we al. Virge wij zijn 13 maart al weer thuis! Dus geen ontmoeting op Bali.
Verder niks te melden oh ja we gaan nu aan de koffie met gebak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Februari 2016

Ubud

18 Februari 2016

Ubud

13 Februari 2016

Ubud

06 Februari 2016

Bug Bug

05 Februari 2016

Bug Bug

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 2266

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: