Bug Bug - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rietkerk - WaarBenJij.nu Bug Bug - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rietkerk - WaarBenJij.nu

Bug Bug

Door: Hendrien

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2016 | Indonesië, Ubud

Hallo hier ben ik dan.
Gisteravond goed aangekomen na een voorspoedige reis met Garuda ( via Jakarta)
Alhoewel de Airbus van Jakarta naar Denpasar echt een bus was.
We lopen hier 7 uur voor in de tijd op Nederland . Gisteravond om kwart voor negen kwamen we hier aan en gelukkig was de keuken nog bemand dus konden we aan de nasi. Want na zo'n reis met een lege maag naar bed is ook niks. Vanmorgen om 7 uur was ik als eerste op en lekker buiten de eerste koffie gedronken. ( Senseo)( meegenomen uit Nederland. De koffie dus het app stond hier al) later met zijn vieren gaan ontbijten en nu rusten we daarvan uit. ( er moet nog heel veel uitgerust worden) het is hier 30 graden en er staat een lekker windje. Het is enigszins bewolkt maar dat mag de pret niet drukken. We hebben een apparaatje gehuurd voor de WiFi een klein boxje je kan het meenemen in je tasje ( lijkt me ook wel wat voor België Henny) vanmiddag na de siësta is het zwemtijd.
Ik houd jullie op de hoogte

  • 03 Februari 2016 - 07:20

    Jaap Jr:

    Mooi om te horen dat alles goed gaat. Veel plezier!

  • 03 Februari 2016 - 07:56

    Laura:

    Hè, fijn hoor! Mooi weer, lekker eten, goede koffie, wifi en een privé zwembad... Genieten maar!!!

  • 03 Februari 2016 - 08:53

    Virge Curfs:

    tot hoe lang blijven jullie? ik kom 123 mart voor een maandj wat is jullie adres?
    Virge

  • 03 Februari 2016 - 08:56

    Virge Curfs:

    Ik kom 13 mrt naar jasri

  • 03 Februari 2016 - 08:57

    Virge Curfs:

    ik kom 13 maart naar Jasri

  • 03 Februari 2016 - 19:56

    André En Marion:

    Natuurlijk eerst uitrusten, masseren, zwemmen en alles stress ontladen.
    Veel plezier

  • 24 Augustus 2016 - 12:35

    Virge Curfs:

    Hallo Hendrien hoelang blijf je in Bali
    Veel plesier nog
    Virge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Februari 2016

Ubud

18 Februari 2016

Ubud

13 Februari 2016

Ubud

06 Februari 2016

Bug Bug

05 Februari 2016

Bug Bug

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 2279

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: