Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rietkerk - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Rietkerk - WaarBenJij.nu

Door: Hendrien

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2016 | Indonesië, Ubud

Gisteren in Ubud aangekomen. Onderweg een geweldige hoosbui gehad en gisteravond regende het hier. Jaap vond dat niet erg want nu konden we met de auto naar Warung Mina om vis te eten.. We werden bij Cendana natuurlijk weer hartelijk ontvangen en hebben weer heel wat handjes geschud. Heerlijk om hier weer te zijn. Gisteravond nog een lichte aardschok, het mag geen naam hebben maar je zit even te schudden. Vanmorgen hebben Jaap,Cor,en Leny een grote wandeling gemaakt en na afloop hebben we saté gegeten, helaas was onze gewoonlijke leverancier gesloten. En nu zitten we uit te buiken. Gisteravond kwam Diana uit Australië ook nog langs om gedag te zeggen ...we horen bij de februari people hier.Op het ogenblik is het bewolkt maar de temperatuur is heerlijk, vanmorgen bij het ontbijt onze eerste lappen gescoord. Verder weinig te melden het is hier als vanouds heerlijk. Opa Jaap zit foto's te kijken op zijn iPad en ik ga verder in mijn boek.
Tot de volgende keer

• 13 Februari 2016 - 21:32

Laura:

Lappen, lappen... Wat voor'n lappen?!?
    Wat leuk dat jullie nog opgezocht zijn door Australië.
    Hier is t BRRR koud geweest vandaag, gelukkig geen stormwind meer!

Fijne tijd in Ubud!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud